I takt med vores vision om at blive opfattet som tandlægernes egen IT-afdeling, tilbyder vi tandlægerne at få en supportaftale. Gennem en supportaftale med Jysk IT, bliver hele klinikken en del af vores hotline og kan derfor altid ringe 7660 2323 og modtage kompetent hjælp eller vejledning. Supportaftalen gør, at klinikken har en fast udgift til support måned for måned, uanset antallet af opkald og antallet af timer brugt på support. Via supportaftalen kan alle på klinikken få løst både store og små problemer, uden det bliver et spørgsmål om økonomi. 

De fleste udfordringer kan hurtigt afhjælpes ved at ringe til vores hotline og få en supporter til at fjernstyre computeren. Når vi fjernstyrer computeren, giver det os den fordel at kunden kan vise udfordringen frem for at skulle ud i en teknisk forklaring. Det mener vi er med til at udfordringerne bliver løst både hurtigere og bedre, plus de ansatte på klinikken ikke nødvendigvis behøver at sidde ved computeren under fejlsøgningen. 


Mange af de kunder jeg taler med, er ofte overrasket over, hvor mange udfordringer vi kan løse ved at fjernstyre deres computere. Jeg kan hurtigt få gang i problemløsningen og kan derfor ofte hurtigt få løst problemerne.


Martin Berg

IT-konsulent, Jysk IT

 

SUPPORT - KLIK HER

Support

Ring til os på 76 60 24 24 - Vi er klar til at hjælpe dig.